
У практичній частині
засідання вчителями та учнями школи були представлені результати навчального
проєкту «Порівняння традицій святкування осінніх та зимових свят в Україні та
англомовних країнах». В рамках цього загальношкільного проєкту працювало чотири
групи школярів 7-10 класів, які представили чотири окремі проєкти.
Так, учні 10 класу створили
навчальний відеофільм «День Подяки у США» тривалістю 15 хвилин, в якому
розповіли про історію та традиції святкування цього національного свята
Америки. Фільм був озвучений англійською мовою учнем 11 класу Гордієнком
Михайлом. Даний фільм може використовуватися для навчання аудіюванню та мовленню
у 8-11 класах загальноосвітніх шкіл.
Потім учні 8 класу
представили результати свого дослідження «Святкування Дня Врожаю в Україні» у
формі мультімедійної презентації. Цікавинкою презентації стало інтерв'ю у
носія мови ученицею 8 класу Корнієнко
Лізою. Цей вид роботи був відзначений запрошеними учителями іноземної мови як
цікаве, доречне та сучасне доповнення до основного матеріалу презентації.
Учні 7 класу порівнювали
традиції святкування Різдва в Україні та Великобританії. Їх розповідь також
супроводжувалась мультимедійною презентацією. Дівчатка пілготували для гостей
сюрприз – заспівали колядку відомого українського композитора Леонтовича
«Щедрик» на рідній мові та по-англійські, яку з ними розучила учитель музики
школи Звоновська Є.В.

Теоретична частина засідання було
присвячена розгляду особливостей роботи над навчальними проєктами. Вчитель ЗОШ
№3 Ярошенко Л.В. розповіла присутнім про етапи роботи над проєктом, про
навчальні цілі та очікувані результати. Стрільник А.В. розповіла про вхідні
навички, необхідні для роботи над проєктом та про особливості оцінюваня знань
та та умінь учнів в ході роботи над проєктом. Педагоги школи також представили
розроблену ними памятку для учнів «Як працювати над проєктом».
Підсумовування
результатів пройшло в інтерактивній формі з застосуванням методу «Шість
капелюхів Боно».
Засідання методичного
обєднання у такій формі сприяло поновленню знань педагогів про навчальні
проєкти та їх застосування у вивченні іноземних мов.
Немає коментарів:
Дописати коментар