середа, 5 лютого 2020 р.

Аналіз роботи

У 2018-2019н.р. методична робота вчителів суспільно-гуманітарного циклу була спрямована на вирішення проблемних завдань навчання і виховання учнів. Члени МО працювали  над реалізацією науково - методичної проблеми «Впровадження сучасних педагогічних технологій навчання як засіб формування та розвитку компетентно творчої особистості вчителя і учня». 
Відбулися, передбачені планом роботи, засідання шкільного МО, на яких проаналізовано рівень навченості учнів з базових предметів. Було опрацьовано нормативні документи Міністерства освіти та науки України,   та міського відділу освіти.
Особлива увага в роботі приділяється удосконаленню форм і методів проведення уроків. З метою вивчення методики викладання, рівня навчальних досягнень учнів, надання практичної допомоги вчителями здійснюється взаємовідвідування уроків. Проводиться масова робота з учнями: олімпіади, конкурси, предметні декади.
Усі засідання методичних об’єднань проводились згідно з планом роботи. До засідань готувались педагогічні виставки методичних розробок з даної теми, відкриті уроки з подальшим їх детальним аналізом і обговоренням.
На засіданнях методичного об’єднання обговорювалися і аналізувалися питання:
-         Результати навчально-виховної роботи;
-         Динамік у зростання (спаду) успішності учнів;
-         систему покращення роботи з обдарованими дітьми;
-         результати контрольних робіт, ДПА, ЗНО;
-         діяльність членів МО щодо розвитк творчого потенціалу учнів, залучення їх до різноманітної позаурочної діяльності, вироблення навичок самоосвіти;
-         використання та ефективність інтерактивних технологій та елементів ІКТ;
-         стан позакласної роботи вчителів з предметів;
-         результати участі учнів у предметних олімпіадах, творчих та інтерактивних конкурсах.
В роботі застосовувалися інтерактивні форми діяльності як круглі столи, наукові конференції, де здійснювалися практичні обговорення та аналіз змісту навчальних програм, надавалася дієва допомога членам МО в реалізації завдань, що стоять перед педагогами.
Проводиться масова робота з учнями: олімпіади, конкурси, предметні тижні.
Результатом систематичної, цілеспрямованої роботи вчителів є підсумки учнівських олімпіад. У 2018/19н.р. у ІІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад маємо такі результати:
ІІІ місце з історії Демиденко Т. 11 клас (ЗОШ №3 Шиян О.М.) та Орєхов С. 9 клас (ЗОШ №3вч. Таран С.М.)
Свою  діяльність  вчителі  спрямовують  на  пошук наукових  новинок, на  створення  творчої  атмосфери,  модернізацію  форм, методів  та  засобів навчання  та  виховання  дітей,  а  головне    на  реалізацію  принципу  рівноправного  діалогу  між  учителем  та  учнем.
Протягом року учні міста брали участь у конкурсах творчих робіт, проектах краєзнавчого напрямку, інтерактивних конкурсах «Кришталева сова»,  «Лелека»., «Патріот», «Грінвіч» та ін.. Протягом року учні міста брали участь у конкурсах творчих робіт «Об’єднаймося ж, брати мої!» у номінації «Література», «Історія України та державотворення». Реалізовуючи завдання культурно-освітнього проекту «Рідна Сумщина», учні під керівництвом педагогів займалися науково-пошуковою роботою, збирали свідчення очевидців, матеріали краєзнавчого характеру,  писали твори, доповіді, реферати, готували проекти, малювали плакати. Результатом такої роботи стала участь  учениці 10 класу Приходько Л., яка взяла участь у обласній конференції на тему «Герої живуть поряд» (вчитель Шиян О.М.)
Основні завдання, над якими працюватиме  методоб’єднання у 2019-2020 н. р.:
1. Забезпечити зростання якісного рівня підготовки школярів, досягнення ними обов'язкового рівня з найважливіших пріоритетних умінь відповідно до державних вимог на основі розвитку освіти за вибором.
2. Сприяти розвитку творчого потенціалу особистості вчителів та учнів за рахунок впровадження технологій особистісно-орієнтованого та розвиваючого навчання, диференціації та індивідуалізації освітнього процесу.
3. Здійснювати науково-методичне супроводження інноваційної діяльності.
4. Стимулювати пошук та запровадження ефективних нововведень, нові знання на практиці при вирішенні освітніх завдань.
5. Продовжувати роботу щодо впровадження профільного навчання і старшій школі з метою поліпшення якості освіти, виховання особистості, здатної до самореалізації, професійного зростання.
6. Впроваджувати в роботу систему спецкурсів та факультативів на основі диференційованого підходу до навчання школярів.
7. Спрямувати роботу на забезпечення високого рівня викладання історії та правознавства, формування в учнів практичних умінь і навичок.
8. Активізувати індивідуальну роботу з обдарованими учнями, позакласну роботу з навчальних предметів, розвиваючи при цьому творчі здібності учнів.


Немає коментарів:

Дописати коментар

Давайте знайомитися

Список членів методичного об’єднання

№ п/п Прізвище, ім’я, по батькові Стаж роботи Кате-горія Проблемне питання Рік атестації Курси ...