У 2018-2019н.р.
методична робота вчителів суспільно-гуманітарного циклу була спрямована на
вирішення проблемних завдань навчання і виховання учнів. Члени МО
працювали над реалізацією науково -
методичної проблеми «Впровадження сучасних педагогічних технологій навчання як
засіб формування та розвитку компетентно творчої особистості вчителя і
учня».
Відбулися,
передбачені планом роботи, засідання шкільного МО, на яких проаналізовано рівень
навченості учнів з базових предметів. Було опрацьовано нормативні документи Міністерства
освіти та науки України, та міського відділу освіти.
Особлива увага в
роботі приділяється удосконаленню форм і методів проведення уроків. З метою
вивчення методики викладання, рівня навчальних досягнень учнів, надання практичної
допомоги вчителями здійснюється взаємовідвідування уроків. Проводиться масова
робота з учнями: олімпіади, конкурси, предметні декади.
Усі засідання методичних
об’єднань проводились згідно з планом роботи. До засідань готувались педагогічні
виставки методичних розробок з даної теми, відкриті уроки з подальшим їх детальним
аналізом і обговоренням.
На засіданнях методичного
об’єднання обговорювалися і аналізувалися питання:
-
Результати навчально-виховної роботи;
-
Динамік у зростання (спаду) успішності учнів;
-
систему покращення роботи з обдарованими дітьми;
-
результати контрольних робіт, ДПА, ЗНО;
-
діяльність членів МО щодо розвитк творчого потенціалу учнів,
залучення їх до різноманітної позаурочної діяльності, вироблення навичок самоосвіти;
-
використання та ефективність інтерактивних технологій та елементів ІКТ;
-
стан позакласної роботи вчителів з предметів;
-
результати участі учнів у предметних олімпіадах, творчих та інтерактивних конкурсах.
В роботі застосовувалися
інтерактивні форми діяльності як круглі столи, наукові конференції, де
здійснювалися практичні обговорення та аналіз змісту навчальних програм,
надавалася дієва допомога членам МО в реалізації завдань, що стоять перед
педагогами.
Проводиться
масова робота з учнями: олімпіади, конкурси, предметні тижні.
Результатом
систематичної, цілеспрямованої роботи вчителів є підсумки учнівських олімпіад.
У 2018/19н.р. у ІІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад маємо такі
результати:
ІІІ
місце з історії Демиденко Т. 11 клас (ЗОШ №3 Шиян О.М.) та Орєхов С. 9 клас
(ЗОШ №3вч. Таран С.М.)
Свою діяльність вчителі
спрямовують на пошук наукових новинок, на
створення творчої атмосфери, модернізацію форм, методів
та засобів навчання та виховання дітей,
а головне на
реалізацію принципу рівноправного діалогу між
учителем та учнем.
Протягом року
учні міста брали участь у конкурсах творчих робіт, проектах краєзнавчого
напрямку, інтерактивних конкурсах «Кришталева сова», «Лелека»., «Патріот», «Грінвіч» та ін..
Протягом року учні міста брали участь у конкурсах творчих робіт «Об’єднаймося
ж, брати мої!» у номінації «Література», «Історія України та державотворення».
Реалізовуючи завдання культурно-освітнього проекту «Рідна Сумщина», учні під
керівництвом педагогів займалися науково-пошуковою роботою, збирали свідчення
очевидців, матеріали краєзнавчого характеру,
писали твори, доповіді, реферати, готували проекти, малювали плакати.
Результатом такої роботи стала участь учениці
10 класу Приходько Л., яка взяла участь у обласній конференції на тему «Герої
живуть поряд» (вчитель Шиян О.М.)
Основні завдання,
над якими працюватиме методоб’єднання у
2019-2020 н. р.:
1. Забезпечити зростання якісного рівня
підготовки школярів, досягнення ними обов'язкового рівня з найважливіших
пріоритетних умінь відповідно до державних вимог на основі розвитку освіти за
вибором.
2. Сприяти розвитку творчого потенціалу
особистості вчителів та учнів за рахунок впровадження технологій особистісно-орієнтованого
та розвиваючого навчання, диференціації та індивідуалізації освітнього процесу.
3. Здійснювати науково-методичне супроводження
інноваційної діяльності.
4. Стимулювати пошук та запровадження
ефективних нововведень, нові знання на практиці при вирішенні освітніх завдань.
5. Продовжувати роботу щодо впровадження
профільного навчання і старшій школі з метою поліпшення якості освіти,
виховання особистості, здатної до самореалізації, професійного зростання.
6. Впроваджувати в роботу систему спецкурсів та
факультативів на основі диференційованого підходу до навчання школярів.
7. Спрямувати роботу на забезпечення високого
рівня викладання історії та правознавства, формування в учнів практичних умінь
і навичок.
8. Активізувати індивідуальну роботу з
обдарованими учнями, позакласну роботу з навчальних предметів, розвиваючи при
цьому творчі здібності учнів.
Немає коментарів:
Дописати коментар